Kul födelsedagsfest!

I lördags var det dags för Camillas födelsedagskalas. Och vilken lyckad kväll. Jag hade superskoj, massa trevligt folk, bra musik och vi dansade som tokar ute! Träffade en del riktigt trevliga människor. Så det var helt klart en lyckad kväll!

Söndagen spenderades med goda vänner, pizza, godis och världens just nu snyggaste man (Edward Cullen)
Ja, vi såg alltså twilight :P (mer än en gång, haha)
Massa skratt och massa snack. Precis så som man vill tillbringa en söndag.

Det jag har att se framför mig nu är en tenta imorgon.. Så jag ska faktiskt knoppa ganska tidigt så jag är pigg och utvilad imorgon! Ser även fram emot ett lunchträningspass!

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0