gamla vänner

Jag har haft en konstig känsla nu i två dagar, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som egentligen är problemet.
Men den här obestämbara känslan har gjort att jag saknar mina gamla pitevänner så himla mycket.
(jag har fått jättefina vänner här i ume också!! det är inte det)
ibland är det bara så tryggt och skönt med vänner som man känt halva sitt liv, som alltid vet precis hur man funkar.. sånna som man har minnen flera flera somrar tillbaka med "minns du..?" och så vidare.
Sånna som vet hur jag kan vara ibland, och som bara skrattar åt mig (snällt) som har varit med under flera perioder av mitt liv, skoltid, singelliv, sambotid etc.
Som alltid alltid bara ÄR där och alltid FINNS där för mig. som bara är ett telfonsamtal bort
(fastän jag önskade dom var närmare ibland!)

Jag saknar er extra mycket idag!

Kommentarer
Postat av: Mallo

Du är verkligen en speciell vän för mig, det ska du veta! Det bästa med dig är att du alltid är du, I love it!

2009-03-04 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0