Fångarna på fortet

Ikväll var jag tillsammans med ett gäng andra glada från våran institution på Megazone och var i två timmar på nyöppnade Arosfortet! det fanns 26 celler, vi klarade 5 av dom!! Helt galet, på vissa förstod man inte ens nästan vad man skulle göra och på vissa gjorde man rätt (andra lag gjorde likadant) men ändå lös den röda lampan (misslyckande)
Men det var två timmars skojigheter. Definitivt ett bra kvällsnöje. Däremot är det inget jag vill göra igen, det som gjorde det roligast var att man inte visste vad som väntade.

Men jag är peppad på lasergame nu, DET är adrenalin! Och lite häftig känsla, döda utan att göra illa någon
(för det vill jag verkligen inte)

Sedan promenerade vi hem från stan och nu sitter jag här ganska trött. Blir lite sovmorgon imorgon, sedan blir det minst 4 h pluggande, träning, midda goch bio. Blir nog en riktigt skojig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0