Vilken helg

Åh, helgen har varit så bra. Det har varit sjukt varmt. Jag har haft två kalas, ett för familjen och ett för vännerna!
Det har varit mycket fika, lite shopping på Midnight Sun Shopping - köpte ett par löpartights och en jättefin kjol!
Jag fick en ny mobiltelefon av mamma och pappa - jippi!
Jag blev så glad (min gamla trotjänare, 4 år gammal, hade slutat ta emot mms samt att batteriluckan hade släppt så batteriet hölls kvar med gummisnoddar) så nu har jag en fungerande jättefin mobil som är lite rosa! :D Kan spela musik, ta relativt bra bilder och har en massa andra funktioner som jag försöker lära mig.

I lördags så blev det schteekning på hög nivå i södra hamn med Stina, Malin och Hanna.
Det var varmt men ändå nice!
Sedan var jag hemma och städade inför kalaset som blev jättekul!
Vi spelade jättebra musik och skrattade mycket, drack goda drinkar och dansade!
Jag fick en jättefin sommarpresent av dom! bastmatta att ha på stranden, picknickväska med tallrikar och bestick och glas, marabous sommarchoklad, cosmopolitan, drinkmixar och tillbehör, snapsglas.
Fick även fotkräme/behandling och en rysk kylskåpsmagnet och hemmagjorda maränger!

Sedan var det utgång på kvällen, det var jättekul, förutom att musiken var sådär, jag var inte tillräckligt onykter och hade lite ont i fötterna. Men det var ändå en jättebra kväll som slutade på Max.

I söndags slog jag upp mina blå kvart i elva, åt "bakis"-pizza (jag blir faktiskt inte bakis) och gick ner i södra hamn och solade någon timme innan det var dags för Kyrkmarknaden. Tyvärr stängde den typ 30 mintuer efter vi kommit, men jag köpte några engelska kolor och funderade på en heliumballong, men det blev inte.
På kvällen spelade jag lite Super Mario (fast det var inte lika kul när min medspelade
varvade spelet på typ 15 minuter - om ens det...)
Sedan var det filmdags National Treasure 2. Tyvärr (och ganska väntat) somnade
jag då klockan var efter 10 när vi började se.

Ja, som sagt, en härlig helg. Nu är det jobbvecka som gäller -tidiga mornar.. usch.
Men blev skjutsad till jobbet imorse, det var väääldigt skönt!

(Jag ska lägga upp bilder, men väntar på att få dom av mina vänner. Tyvärr har jag fortfarande ingen laddare till min egen kamera, måste göra en beställning, men elgiganten är på andra sidan stan..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0