Today

Annars så startade jag dagen med en härlig (lite kall) morgonpromenad med  Agnes
och sedan blev jag inbjuden på frukost.
SÅ mysigt, jag äter ju alltid frukost själv, mysigt med allting uppdukat!
Fil, hemmagjord müsli, olika brödsorter, västerbottensost, leverpastej,
vanlig- och smörgåsgurka, ägg, kaviar, te och apelsinjuice!
Det ni, inte helt fel start på dagen! Nästan som på hotell :)

Efter läkarbesök idag begav jag mig till IKSU för ett snabbt gympass.
Blev bara 30 minuter 6 övningar men det var härligt.

Ett nytt mål för sommaren är att klara 10 chins och 10 dips
(utan hjälpvikt såklart)

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Tack för ditt förslag. Nu vet jag vad jag ska köpa till henne :).



Allt bra med dig annars? ;)

2009-06-04 @ 09:47:29
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0