Ledig dag

Idag har jag haft en helt härlig, ledig dag mitt i veckan. Planen var att gå ner till södra hamn och ligga och sola och äta jordgubbar. Men tur som jag har så började det regna precis när vi skulle gå ner dit. Så det blev jordgubbar och glass framför en film istället.
For även med Hanna till Kupan där hon fyndade en regnjacka och MASSOR med VHSfilmer. Jag köpte ett bälte och ett par söta röda skor :)
Sen blev det träning, joggade till stepin (2,5km) körde spinning en timme, sedan 30 min core och så sprang jag hem (2,6km) igen. Mycket härligt!
Imorgon väntar 45 min spinning och 45 min bodypump, hoppas jag får med mig någon att träna med!
Tre dagar kvar, sen helg, födelsedagshelg och Piteå Summer Games. Lär vara enorma mängder folk i stan!

Kommentarer
Postat av: malloip

Aviiis på din lediga dag såhär mitt i veckan hörru! Solen skiner. Som svar på enorma mängder folk i stan: 13 000 spelare, 10 000 föräldrar och 2000 tränare kommer iaf...så iallafall 25 000 extra får vi trängas med :)

2009-06-23 @ 23:42:20
Postat av: emi

Och SOM det märks :) Blir dock skoj.

2009-06-24 @ 13:20:01
URL: http://emiliaflindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0