Idag är ingen vanlig dag...

.. för det är ju min födelsedag!
Jag tycker om att fylla år, man får en massa grattis-sms och telefonsamtal av härliga människor!
Speciellt roligt var det att Maria ringde, vi har inte pratat sen vi lämnade Umeå för sommaren!

Nu laddar jag för en god lunch på Furuborg, dagens meny är 
helstekt fläskytterfilé med ädelostsås eller ugnsbakad lax med romsås

Efter jobbet blir det en sväng på gymmet (lika bra träna innan allt fika :-P)
Sedan blir det hem och göra sig lite födelsedagsfin innan det är dags för kalas, som kommer vara hos brorsan eftersom vädret är kanon och det är trevligare att spendera kalaset ute på deras altan istället för i min lilla, varma lägenhet.

Efter kalaset blir det lite stadsbesök och Midnight Sun Shopping,
förhoppningsvis får man lite slantar så jag kan köpa ett par löpartights eller annat kul.

Tyvärr hinner inte mina nya kjolar som jag beställde från H&M komma till helgen, så nu har jag ingen outfit för helgen längre.. men det löser sig alltid, Nåt hittar jag nog att ta på mig!

Peppet är stort och starkt till lördagens kalas/fest. Inte bara för mig utan mina vänner är också väldigt taggade! Eller vad sägs som detta sms från min kompis som hon skickade i måndags
"Nu är jag partysugen som Satan helt plötsligt! VIsst KÖR vi på lördag?! :-d ;-)"
Haha!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Grattis grattis! Hoppas att allt är bra där uppe och att du får en riktigt bra dag! Kramar

2009-06-26 @ 16:16:36
URL: http://foolproof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0