Hemtentan

Igår fick jag mail från institutionen med rubriken "Hemtentamen", hjärtat bultade lagomt hårt när jag kollade igenom resultatlistan, och innan jag fattade att det var fyra sista siffrorna i personnumret som var våra "nummer" så höll jag på att gå under. Har varit lite osäker kring några av frågorna, men det gick BRA, mer än bra!
NU har jag klarat mitt första år på Turismprogrammet och nu kan jag ärligt säga att jag har sommarlov!

Det var sjukt härligt, men jag måste dock säga att jag faktiskt inte tänkt på tentan, för jag har typ inte haft en enda ensam stund. Jag har okryddat kanske varit själv i lägenheten 20 timmar på 2,5 veckor. 
Men jag gillar det, det är precis så här jag vill att det ska vara.
Det som jag känner att jag saknar är en träningskompis, för det är inge kul att alltid måsta träna själv. Jag saknar Frida som alltid ställde upp och gjorde tokiga träningsgrejer. :-D
 (Jag saknar såklart er andra också, men nu var det träningssnack här :P) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0