Hemtentaångest

Jag har aldrig haft hemtenta tidigare, så jag anser mig vara en nybörjare...


Tentan är på totalt 5 frågor, tre av dom var okej, och gick ganska fort,
två av dom är frågor från helvetet, speciellt en halva.
Sjukt irriterande när läraren ställer frågor som hon aldrig pratat om,
där informationen Inte finns på sidan hon hänvisar till (fler än jag som letat)
och ändå säger "I think this is clear"
(haha, internskämt där om det är nån klassis som läser)



Har inte mycket kvar, men känner väl inte att jag är speciellt nöjd med vissa frågor..
Blir att sitta ett tag imorgon också och försöka fila till svaren,
men känner jag mig själv, kommer det vara svårt..


Har börjat stänga av nu känner jag, vill städa och packa och komma hem till Pite för sommaren!

Längtar även sjukt mycket efter skatteåterbäringen, SOM det ska shoppas..
eller nja, inte mycket, men en del, det mesta nödvändigt för mitt välmående också, hihi.

Kommentarer
Postat av: Elin(:

Kul med så många bilder på ett inlägg! fortsätt så! ;p och lycka till med hem-provet(:

2009-06-03 @ 15:57:27
URL: http://metrobloggen.se/joelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0