Vårruset!

Eller nästan iallafall. Idag for jag på IKSU med tanken att försöka springa en halvtimme och på den tiden springa vårruset (dvs 5km) jag missade målet med 10sekunder.. menjag får väl se det som ett godkänt försök!!

Det var sjukt häftigt att känna att jag faktiskt inte andas speciellt tungt och att kroppen håller för löpning, men jag tar babysteps, ett pass löpning till i veckan och då bara en kvart med högre tempo!

Imorgon vankas jobb och Let's Dance med familjen och säkert en del popcorn :)
Ska bli skönt att tjäna lite cash - I need it very much!


Kommentarer
Postat av: Malin

You go girl!! Fasen, hade varit så kul att springa vårruset tillsammans!

2009-01-15 @ 23:10:53
Postat av: hanna

hej emi! hoppas du har det bra hemma i piteå. n00b som jag är så skulle jag vilja ställa en vett och etikettfråga angående bloggande. jag undrar om det är ok att ha någon annan på sina länkar UTAN DEN PERSONENS GODKÄNNANDE. typ om jag skulle länka till din blogg utan att fråga dig. haha, känns som värsta frågelådan, men det är faktiskt en helt ärlig fråga! kram och kram igen

2009-01-16 @ 02:15:48
URL: http://systrarna.johansson.se
Postat av: hanna igen

btw så ska jag börja träna imorgon. ett pass med först body balance, sedan bubbelpool :) jag vet, lite lataktigt, men dock en början.

2009-01-16 @ 02:17:54
Postat av: hannis

nu är du länkad till min :) kul att du kommer hem snart, ses imorgon! kram

2009-01-18 @ 19:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0