Tillbaka

Nu har jag kommit tillbaka från besöket hemma. Det känns skönt, men lite jobbigt. Det är mycket som förändras inom en snar framtid, förändringar jag inte valt men måste göra det bästa möjliga av.
Jag hoppas att det här året kommer bli bra, jag kommer iallafall göra mitt bästa för att det ska bli det!

Jag hittade lite siffror på förra årets träning, totalt 270 h träning och drygt 90 mil lagda bakom mig och nästan 450 pass genomförda. (och då tränade jag ändå inte 3 månader) Jag hoppas att jag kan toppa det i år och få vara frisk (viktigast)

Igår hade jag en shoppingdag (den som säger att man inte kan känna lycka genom att
shoppa vet inte vad den pratar om :P )
Kortet fick gå varmt, MEN det kändes inte som jag slösade eller så, för det var saker som jag verkligen velat köpa och planerat att köpa för just dom här pengarna.
Det blev ett par spinningskor (mina första!!) som skall testas om en dryg halvtimme!
Ett par löpartights, första gången jag köpt SÅ tighta träningsbyxor.
Proteinpulver till min morgongröt.
Ögonbrynspenna (dom stumparna jag hade sen tidigare börjar bli s

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hojoj! Jag vill också ha spinningskor! Var har du köpt dina och vad betalade du?

2009-01-05 @ 16:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0