Pulsspinning

Hette passet jag var på imorse på StepIn, inte för att det "ger" så mycket när man inte har pulsklocka.
Men jobbigt och svettigt var det, så det var ju härligt!

Sedan var jag och gjorde av med lite (nödvändiga) pengar inför flytten. Köpte täcke, duschdraperi, tvål, tandkräm, tandborste, kollegieblock, toaborste, hudkräm, handkräm, tamponger, tuggummi, bomullsrondeller och säkert något mer, och allt detta för ca 450sek. Så det känns bra, det enda som behöver inhandlas nu är gardiner. Men det gör jag inte förrän jag har flyttat in i rummet så jag ser vad jag vill ha!

Sedan svängde jag förbi brorsan och brorsönerna! Slappade där i 2 timmar nästan och tog det lugnt.
Har dock ont i huvudet nu - inte speciellt kul. Och har ändå typ 3 timmar kvar på jobbet. Men en tvårättersmiddag väntar mig när jag kommer hem, smaskigt!

Imorgon åker jag hem till Ume, blir skönt det med. Även om det är mycket meck som väntar närmaste veckorna så känns det som jag har relativt bra koll på vad som sker.
Det viktiga är att jag ser till att sova, träna och äta bra (har den senaste veckan inte haft speciellt mycket matlust, men tvingar mig att äta ändå såklart eftersom jag tränar rätt mycket)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0