Nyinflyttad

Såådärja, efter två dagars flyttande/städande/handlande är jag nu inflyttad och i den närmaste klar med möblering och tillpiffning! Det blev mysigt, kommer jag garanterat trivas! Så mamma och pappa har farit härifrån (säkert hunnit hem nu också) efter två fartfyllda dagar! Även om det har gått relativt lindrigt!

Korren är mysig, helt annan känsla motför förra korridoren, det är rent och bara mysigare! Rummet blev annorlunda, har ju ingen säng utan en soffa med säng på hjul under!

Ikväll blir det filmkväll med några vänner, massa godis och onyttigheter! Imorgon är jag laddad för träning efter några dagars "vilande" (flyttning kanske inte är helvila, men iallafall inte träning) så det ska bli skoj! 
Eventuellt lite plugg också, nån timme eller så. Ananrs ska jag mysa hemma och bo in mig lite!

Alldeles nyss beställde jag även framkallningar för 2008. Så till veckan ska jag ner på lagerhaus och köpa lite lådor att ha som "fotolådor" istället för fotoalbum.

Nä, nu ska jag snart kila till ÅC och handla lite snarra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0