Härlig helg

Den här helgen har varit härlig. I fredags blev det Let's Dance med en hög klasskompisar, mycket underhållande och vissa dansare var förvånansvärt bra. Heja Morgan!

I lördags for jag till IKSU och tränade. På eftermiddagen såg jag och sambon The Duchess och slöade, på kvällen var det bio som gällde.
Australia!
Tyvärr var jag nog minst imponerad av oss som var där. Och jag kan som inte sätta fingret på vad som var fel..
Efter bion var det 40 minuter tills bussen hem skulle gå, och med tanke på vädret (-2 grader klockan 00.00) så bestämde vi oss för att gå hem! Mycket härligt!!

Idag har so far varit slapp, har lite ärenden att göra, lite plugg och lite träning att bocka av, så en riktig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0