Full rulle

Denna veckan är fullsmockad med aktiviteter. Igår var jag tex på skolan från 10 til halv åtta på kvällen, lagomt mör i huvudet var jag när jag kom hem. Sedan packade jag två kartonger så det börjar hända nåt.

Idag hade vi lektion 8,15-10, sedan satt jag och läste 1,5h innan jag begav mig hemåt. Nu har jag ätit lunch och tagit det lugnt. Klockan 15 börjar nästa lektion - ska skriva PM som ska in på fredag! Så där lär vi bli sittande till sex-halv sju innan jag ska iväg till IKSU och Punch out med Anna! Sedan när jag kommer hem och har duschat och så är klockan 21, dvs inget som händer efter det.

Imorgon är det PMskrivande och lektion samt mer PMskrivande. Vid 18 ska jag spinna och gå på core, sedan vet jag inte vad som händer på kvällen.

Torsdag - först lektion sedan PMskrivande på eftermiddagen till 15 då ska vi spela Beachvolley och jag har tänkt springa efter det. Beroende på hur PM.et går blir det mer jobb med det på kvällen eller inläsning av kurslitteratur.

Fredag har vi lektion (och ev PMjobb - men jag hopaps verkligen det är klart då!) för vid tvåtiden kommer nämligen mamma och pappa för att hjälpa mig att flytta. Så då vet jag verkligen vad jag har att göra.

Lördag är det städning av denna lägenhten och försöka få iordning studentrummet!

Söndag - kanske pluggstund för att gå igenom föreläsningsmaterial annars löpning och gymmande.

Det kanske inte låter som så mycket, men det är rätt fullt upp iallafall, och det jobbiga är inte alltid vad man gör utan vad som måste göras, som med flytten som hänger lite över mig. Skolan kommer ju i första hand så det är jag inte orolg över - hur mycket jag än pluggar så blir det inte 8h per dag, en bra dag sitter man kanske 6-7h.

Men jag hoppas detta blir en bra vecka! Jag jobbar för att det ska bli det iallafall :)

Impossible
is nothing

Kommentarer
Postat av: Mallan

You go girl med flytten!!! Kräver bilder sen när du kommit i ordning!:D

2009-01-30 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0