Falsk lasagne

Igår gjorde jag falsk lasagne (egentligen köttfärssås och pasta i lasagneform med lite ost på :P) och det blev SEX portioner - jag kommer äta det till på tisdag middag, haha!
Men det är bra, då behöver jag inte handla mycket mat - kommer storhandla när mamma och pappa kommer ner i helgen så det är lika bra att ha lite hemma så slipper man flytta så mycket.

Igår åt jag annars sushi och sen på kvällen såg jag film med 4 klasskompisar! Mysigt!

Idag har jag varit på IKSU och gymmat samt på skolan och pluggat en par timmar. Efter det hjälpte jag Maria att slinga håret! Förhoppningsvis blev det bra (lämnade henne när håret fortfarande var blött)
Annars är jag väldigt sugen på att göra nån lite mer drastisk förändring med mitt hår när jag klipper mig på en par veckor. Det ska bli nytt och fräscht hade jag tänkt nu med mitt "nya liv".
Annars nu efter middagen (massooor med mat) så ska jag på promenad med Hanna och sen ska jag nog se Seabiscuit. En trevlig söndag helg enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0