Det händer mycket här för mig

Det är mycket nu när skolan kickat igång igen. Inte nödvändigtvis bara skola, men alla klasskompisarna har ju kommit tillbaka så man måste "catch up" lite. Har inte varit själv en kväll hittills tror jag :)
Ikväll bli det te.x. Let's Dance och imorgon Bio (Australia!!)

Annars har jag följt en kompis till sjukhuset för undersökningar idag, hon ville inte vara själv och jag var ledig så självklart följde jag med som stöd.
Det har varit rätt mycket träning (nice)
och igår hade vi filmkväll och kikade på Vicky Cristina Barcelona, som vi alla tyckte var en annorlunda och speciell film (jag gillade den) - man fick värsta längtan att åka till Barcelona och sitta på något cafe och dricka vin (eller sangria) och känna varma vindar blåsa...

Annars så har jag precis fått veta att jag fick rummet jag tackat ja till, så det var ju skönt. Nu är det bara några veckor kvar innan flytten sker och jag kommer bo granne med Hanna!
Blandade känslor såklart, men i slutändan blir det bra!

Jag är så himla glad för mina vänner (både dom nya i klassen och mina oldies) det gör allting så mycket lättare att veta att man har fina vänner som verkligen bryr sig om en och hoppas att allt ska bli bra! Det är precis sånt som jag behöver :)

har härlig träningsvärk i benen idag, körde ett benpass eftersom jag visste att idag skulle vara en vilodag! Man måste piska dom små ibland! I helgen blir det nog spinning - måste rasta mina nya skor lite mer, förmodligen lite löpning också - nu börjar satsningen (Vårruset - Here I come!)
 (och ja, jag vet 5km är inte speciellt långt, men för mig som inte sprungit nämnvärt på 2 år pga höftproblem är det ett hinder som ska besegras)

Dagens guldstjäror.
Följde med min kompis på sjukan(och det var ju absolut ingen uppoffring - men väl rätt snällt!)
Pluggat (mer än jag tänkt)
Fixat referenser till sommarjobbsansökan (samt gjort klart den - den gick genom godkännandet av kära mor!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0