Tentavecka

Nu börjar tentaveckan. På torsdag smäller det och jag borde verkligen plugga.
Men motivationen är inte där den borde vara.
Irriterar mig på att jag inte lär mig. Och att jag lägger ner energi på att bry mig om saker som faktiskt är
onödiga och energitagande. Well well, man lär så länge man lever.
Och jag är som jag är - förmodligen därför jag lägger ner energi på onödiga saker.

Annars har jag tvättid just nu, har andra maskinen i, har tvättid till tolv men så länge har jag verkligen inte tänkt hålla på.
Mått lite illa på morgonen, förmodligen för att jag inte åt kvällsmat. Jag är så känslig när det gäller sånt.

Men nu måste jag faktiskt börja plugga. Litegrann iallafall.. måste hinna laga lunch innan skolan sen också. Har seminarium som jag måste läsa på lite kring. och plugga. plugggg....
jaja, jag Ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0