Kul?

Jag satt och diskuterade pojkvänner, ragg på krogen och kärlek och lust i allmänhet med en klasskompis och några från kören i måndags. Min klasskompis beklagade sig att vid utgångar drog hon alltid nitlotten (hennes kille bor i Stockholm) och motiverade det med att hon varken har någon att komma hem till eller att hon varken kan/vill dra hem nån från krogen.
Då tyckte jag att det gnälldes lite för mycket och klämde till med "Bättre en kille i Stockholm än tio på krogen".
Kul? Tja, just då var det väldigt roligt :P

Nu har en fiskgratäng i ugnen och ska snabbduscha innan det blir att gå två hus bort och fira Maria på hennes födelsedag (tjejen bjuder på kalas för tusan!)


Kommentarer
Postat av: Amanda

hehe jaa jag gör polis bullar ;D haha.

2009-02-14 @ 10:31:25
URL: http://publicserver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0