Jäkla skit

Jag har varit helt säker att jag skulle få semesterersättning i februari, men nu efter samtal med min löneadministration visar det sig att jag missat att jag fått den utbetalningen, skit också. Det innebär att jag kanske bara får ut CSN i februari, dvs waaay to little. Shit shit shit. Kändes lite tungt, speciellt med tanke på att jag ska klippa mig idag och vi ska och åka skidor i Bygdsiljum nästa helg... Tycker inte om att behöva pussla med pengar. Jag vet att det är lätt åtgärdat genom att börja ta studielån och inte bara bridrag, men jag vill ju inte ta lånet!

Jaja, bara bita i det sura äpplet och hoppas på det bästa!

Nu ska jag på skolan och slita med en hyffsat ointressant uppgift, wish me luck!

(jo håll tummarna för att jag blir snygg i håret också!)

Sine metu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0