School

Kom till skolan lite senare än jag tänkt, men det gjorde inte så mycket. :) Fick en del gjort idag ändå, tror att jag börjar förstå lite nu, även om jag definitivt inte är klar. Har skrivit klart en individuell rapport till ett grupparbete också + kollat igenom hemtentan. Det är nog klart tror jag. Verkligen inte det bästa jag skrivit men jag hoppas det ska blir godkänt. Två dagar tills Arbetsuppgift 2 ska in, jag SKA bli klar! Idag kändes som sagt bättre än igår, så då kanske imorgon känns ännu bättre?!

Nu har jag iallafall ätit mellis (inte så hungrig att jag ville ha middag) och försöker tagga upp till spinningen klockan 19. Det är en bra instruktör så det kan bli riktigt bra.

Kvällen kommer nog bli riktigt lugn, lite Grey's anatomy kanske (fast jag har inte sett förra veckans..) eller lite Biggest Loser, definitivt blir det te och julmusik iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0