Lista över 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Inget speciellt som jag kan komma på.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag gav inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej, tack och lov för det.
5. Vilka länder besökte du? första gången på mer än fem år där jag inte reste utomlands... (tråkigt!)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? resor utomlands! (och det kommer jag ju få!)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Har haft ett bra år, tycker många datum varit bra!
8. Vad var din största framgång 2009? att jag fick insikt i många saker rörande mig själv och har sett till att må så bra som möjligt.
9. Största misstaget? Inget jag ångrar sådär speciellt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite småförkylningar och halsflussen från helvetet!!!
11. Bästa köpet? Hm, har inte köpt nåt speciellt :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och kläder (inte så mycket)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag har varit väldigt glad i år, så det är många saker som gjort mig glad, vänskap och kärlek
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Green Day - 21 guns mfl
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varít sjukt glad förutom typ två måander.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? spenderat tid från mina fina
18. Hur tillbringar du julen? med min familj och vänner
19. Blev du kär i år? jajjemensan :D
20. Favoritprogram på TV? BIGGEST LOSER
21. Bästa boken du läste i år? Alla Twilight-böcker
22. Största musikaliska upptäckten? Spotify, nu lyssnar ju tom en musikointresserad som jag ofta :)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? mobiltelefon
25. Något du önskade dig men inte fick? Nä, inget speciellt
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? åt middag med min familj och hade kalasfest med vännerna, sedan ut på krogen!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? att jag reste utomlands
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? bättre än tidigare, iallafall i perioder :P
29. Vad fick dig att må bra? våren i ume med mina vänner, sommaren i pite med vännerna där och hösten i umeå med mina vänner och min pojkvän :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? taylor lautner (jacob i twilight - mums)
31. Vem saknade du? cicci över jul, annars i allmänhet mina vänner näör jag är i ume
32. De bästa nya människorna du träffade? har inte träffat jättemycket nytt folk, men en person i somras och min pojkvän. vännerna är "gamlingar" som hängt med ett tag :P

Kommentarer
Postat av: cecilia

sööötemmi!! Vad gld jag blev att läsa att du saknade mig. åhhh. söt söt söt :)

2010-01-05 @ 18:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0