Jul 2009

Julen i år har varit jättemysig! Har umgåtts väldigt mycket med släkt och familj och även med mina vänner. Enda gången jag varit själv är typ på jobbet (och här är jag ju inte själv ens) eller när jag tränat.

Jag känner mig lugn fastän jag har mycket att göra. Jag stressar inte upp mig, jag är ganska tillfreds med tillvaron och mår ganska bra. Även om jag saknar ume lite och en fin person mycket. Men han kommer upp på mindre än två dagar :)

Jag har fått fina saker, mest pengar. Av syrran fick jag ett par kalasfina skor (som vi handlade tillsammans igår, assvårt köpa sånt annars) och ett fint halsband! Av mor och far fick jag en kameraladdare och en reflexväst. Bytt in båda (fick reflexväst av mamma förra vintern och hittade min long lost kameraladdare 3 timmar efter jag öppnat paketet med kameraladdaren :P ) hahaha!

Men denna julen har kännts lite mer lugn, mindre fokus på julstress och klappar och mer på kärlek och lugn. I like it!
Nu längtar jag till tisdag när jag får mera kärlek och till nyår då vi ska ha jättekul jag och ett gäng härliga människor :)

Ska fortsätta jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0