Tentan, tentan, den där tentan...

... som jag var väldigt osäker kring huruvida jag skulle få godkänt eller inte fick vi tillbaka idag.
Och jag fick fasen VG, wohooooo (hoppar runt och dansar som en idiot!)
Shit vad jag är glad, var alldeles skakis när jag kollade på resultatet (kollade f.ö. på fel tentaresultat först och hade då fått 13poäng dvs typ fett U) och så gick det ändå så bra. Känns dock som dom var väldigt snälla när dom rättade. För det kändes verkligen inte bra när jag skrev den. 

Nu ska jag iväg till IKSU, motivationen är inte på topp idag, men känns som det är lika bra pallra sig iväg.
Har ändå inget vettigt att göra här hemma.
Vill passa på att suga ut så mycket IKSU som möjligt nu när jag ska vara hemma från 8 till 19e, wohooo!

Kommentarer
Postat av: Mallo

Tro på dig själv mer luttprutto! Stort grattis!:D

2009-04-07 @ 11:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0