Skoter

Just ja, jag höll på att glömma det (nästan) viktigaste på hela dagen. Jag har några krav under de olika årstiderna (främst sommar och vinter) och vinterkraven är;
 kasta en snöboll (helst ha ett snöbollskrig - check)
fånga en snöflinga på tungan (check)
bygga en snögubbe (inte check..) (dåligt av mig, men en snögubbe gör jag helst när snön kommer, inte när den smälter, inte snällt ge den stackars gubben en så kort livstid, ´cause he would die soon)
åka skidor/snowboard (check - och jag är så glad för att jag testade slalom!!!)
samt åka skoter. And today I can check that to! Nu kan snön smälta bort! Jag är fullkomligt less på den nu. Hoppas att jag återvänder till ett snöfritt ume om en vecka (man kan ju hoppas iallafall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0