Inte mycket att rapportera

Denna veckan har varit rätt lugn, tränat, hängt med kompisar, ätit massa god mat (inget speciellt, mat är bara fantstiskt gott) Har märkt att min matlust har ökat i och med gymmandet i veckan. det är så mongo, styrketräningen kickar igång matlusten, men när jag konditionstränar så minskar det.. Well well.

Igår var jag och Maria hos en annan klasskompis Stina och hennes kille Fredrik, som har typ det bästa singstaret ever. Eller det är som inte ett singstar, det är en variant av singstar och dom har typ 800låtar. Tror ni jag slutade sjunga nåt? Nä, skulle inte tro det! haha! Hade f.ö värsta flytet och var obesegrad i alla låtar förutom en. 
Det var iallafall en superskoj kväll!

Idag har jag och Hanna varit ner på stan, handlat hudkräm och hon har bytt hörlurar + att vi båda fick en gratis hudanalys. (dom kunde säkert sin sak, men var nästan lite sektliknande i sitt försäljningssnack :P) Tydligen har jag en jättefin grundhud (grundhud?) och jag måste vara rädd om den
(översättning : du måste köpa våra produkter annars kommer du förstöra din hud)
Haha!
Sedan gick vi faktiskt hem också, tog ett mellanmål och stack till IKSU, sprang litegrann, typ för att väcka kroppen ur förkylningsdvalan, sen gymmade jag också lite. Mycket skönt.

har precis ätit köttfärslimpa och senare kommer det lite glada tjejer hit och vi ska nog se robinson och säkert nån film, sedan blir det utgång och en jäääkla massa dans, wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0