Blivit med löpsko!

Äntligen har jag fått tummen ur.
Jag begav mig ner till Gå&Löp Kliniken och fick hjälp att kolla vad för slags löpsteg jag har (neutralt)
och så fick jag testa några skor
(som var över min budget, fanns inte ett enda par som var under budgeten (1000sek) i hela butiken)
Gick därifrån och gick in på Stadium och sa till en kille där vad jag ville ha för sko.
(fanns väldigt lite skor för mitt löpsteg, det vanligaste är tydligen att man springer på insidan av foten,
då fanns det massor med skor..)

 Provade den - kändes bra.
Köpte den.
 Kom hem.
Är ganska nöjd.
Vill egentligen ut och springa nu.

Åt lunch utomhus idag för första gången i år. Det var härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0