Morgontidningen


Vi har haft lite (glatt överraskande) tur med morgontidningen.
VK (VästerbottensKuriren) hade ett erbjudande att man som student kunde sms:a till ett nummer
och att man då skulle få VK i 20 dagar för typ 5 kronor.
Bra deal liksom, så jag sms:ar in och efter ungefär en vecka så finner jag en tidning i hållaren utanför dörren.
Tar in, läser, njuter.
Dagen efter, samma sak. Men då märker jag något.
Det jag läser är inte VK det är DN!
Mycket märkligt, och vi fortsätter få DN i typ tre veckor (good times!)
Sedan ringer dom från VK och undrar hur vi har trivts med VK i snart tre veckor.
Jag svarar (sanningsenligt) att vi tyvärr inte fått VK än.
Kvinnan säger, "oj, ja men då ska vi ordna det"

Följande måndag så är det minsann en VK i tidningsstället utanför dörren precis som hon sa.
Det konstiga fortsätter dock.
På tisdagen tar jag in tidningen och då är det DN igen!
På onsdagen var det VK som det skulle och vi hade tidningen i typ tre veckor innan
 dom ringde från VK och frågade om vi ville börja prenumerera.
Vilket vi inte ville.
Inget mer med det..
Förutom att vi nu, två veckor senare, fått V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0