Dagens träning


Idag blev det träning själv, ingen träningskompis.
Uppvärmning på crosstrainern innan jag bestämde mig för att besegra löpbandet.
(är lite skraj för löpband sen jag gjorde illa höften för snart två år sen)
10 minuter fick räcka, satte upp hastigheten i 8-9,5km/h och 2,0 i lutning och det gick kalasbra!
Uppvärmd och klar så begav jag mig in i gymmet och piskade överkroppen,
det var skönt och kändes som det behövdes.

Avslutade med ytterligare 10 minuters löpning på löpbandet, dock lite långsammare,
bara 8-8,5km/h då jag började känna mig lite trött.
Även dessa 10 minuter gick bra, jippi!
Nu behöver jag bara löpar/spinning-tights så är jag fit for fight!

Kommentarer
Postat av: (lilla) Systeryster

vad du är bra på att skriva blogg! =) Saknar och älskar dig mest syster!! <3

2008-12-01 @ 12:45:26
URL: http://publicserver.blogg.se/
Postat av: Brallan

Wohooo! Active girl alltså! Jag ser dock fram emot att få se lite bilder på julpiffet i er lägenhet!:P

Är VUGI eller vad det nu heter med i Klubb Sverige? Tänkte om jag har en träningskompis på Korpen nu till jul/nyår? (typ du alltså)

2008-12-01 @ 18:18:44
Postat av: emi

Alltså brallis, julpyntet består av två adventsljusstakar och två julstjärnor (en levande och en ehm.. vanlig?) men kanske att jag tar kort när vi bakar :D

2008-12-01 @ 19:10:26
Postat av: Brallo

Ja, ta på båda! Jag gillar kakbaksbilder :D

2008-12-01 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0