Nya övningar

Igår så hade jag en bokad tid med instruktör på gymmet, vilket jag sett fram emot - alltid kul lära sig nåt nytt!
Åkte med pojkvännen till IKSU (han hade tillfälligt bil) så innan intruktörstimmen så bestämde jag mig för att vara med på början av Fystränings-passet. Så jag hann vara med på uppvärmningen + styrkestationerna, skönt.
Sedan sprang jag iväg till gymmet och träffade min instruktör (Rookie:) 
Han fråga lite om mina mål, men mina mål är ju bara att må bra, ha kul och få en stark och uthållig kropp,
och min "main reason" till varför jag ville ha en instruktionstimme var för att få lite nya övningar och så.

Sagt och gjort så gick vi upp på övervåningen där den funktionella träningen finns (jag vill lära mig en massa övningar på boll) så jag fick en massa övningar, + en massa extraövningar eller vad man ska kalla det, dom flesta övningarna hade flera svårighetsgrader, så en övning kunde vara tre typ.
Efter 45 minuter var vi klara så då gick jag ut i gymmet igen och testade fem av dom, har träningsvärk idag :D

Sedan begav jag mig hem och chillade mest bara.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0