Lördagsträning och julmarknad

Idag fick jag träna själv (händer inte så ofta). Startade dagen med ett corepass samt ett cykel 40 pass. Inga hallelujah-pass, mer pass i mängden, men det var skönt att svettas lite.
Efter träningen skyndade jag mig hem, duschade, kramades lite, och åt lunch innan Annika kom och hämta mig (och Maria) för att åka på julmarknad. Den var mycket större än vi trott, och det blev lite torkat renkött inhandlat (dock inte av mig, för jag hade missat det där med kontanter ;P) men jag fick mig några smakprover + lite kort.

Jag försöker ha med mig kameran när vi gör olika sakerför att visa att vi gör grejer och inte bara festar (för det är ju då man har kameran med sig) Iallafall så hade dom ett medeltidsstånd (haha) där det var utklätt folk, så vi tänkte att vi tar kort med nån av dom (såg en kille i rustning och det såg ju häftigt ut så honom ville vi ha med) vi står iallafall och ser lite osäkra ut, så en kille (inte rustningen) kommer och frågar om vi vill ta kort? "ja" säger jag då.. fast med han (pekar på rustningen) så alla börjar skratta för att jag dissade honom, och han ropar (skrattande) till killen i rustning "Adam det är dig dom vill ha" men kortet fick vi iallafall. Jag fick nästan lite dåligt samvete :P

Ikväll ska vi på två kompisars julkonsert i kyrkan (dom sjunger i nationskören) så det ska bli mysigt, och direkt efter det ska jag till pojkvännens storasysters inflyttningsfest.
(första festen efter vita månaden) så det blir skojigt. Eventuellt att det blir utgång också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0