Julspinning

Imorse var jag på julspinning med Maria, det var riktigt skojigt att spinna till den typen av musik. Instruktören hade även 4 julklappar som hon lottade ut, tyvärr vann varken jag eller Maria. Men vi fick ju ut det vi tänkte iallafall.
Efter spinningen så åkte jag och björnen ner på stan, där han först bjöd på lunch innan vi gick runt på stan för att köpa julklappar (eller han handlade och jag hjälpte till med tips) Sedan for han iväg på rep och jag handlade det vi saknade till sushin ikväll.
Annars har jag tagit det väldigt lugnt, jag är trött i kroppen efter en riktigt härlig träningsvecka. Taggar upp för en härlig sushimiddag med pojkvännen. Sedan ska jag svänga förbi en kompis som har korridorsfest och om det inte blir för sent ska nog jag och pojkvännen se nån film eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0