Ett hån..

.. skulle man nästan kunna kalla våran "tenta".

Vi har suttit i pluggrupper och hjälpts åt och läst och pratat etc. inför tentan.
Tentan ska vara värd 33% av kursen, så man förväntar sig lite utmaning.

idag klockan 15 började tentan, kommer in några minuter i,
går ut 10 över. (då bör det nämnas att 10 ur min klass redan gått)
tentavakten kommenterade rent när jag lämnade in min tenta
"men dom har ju planerat att ni ska behöva 4 timmar på er, hur kan en tenta vara upplagd så att alla går efter en kvart?!"
Mitt svar på det "ja, det här var bara löjligt"

utanför tentasalen står resten av klassen, alla kommenterar hur trist det var och att det var ett hån mot tiden man lagt ner på att plugga till tentan, och HUR den kan vara en tredjedel av kursen??
Det jag oroar mig för nu är att nästa tenta blir jättestor..
Okej, man kanske ska vara glad att det gick så bra för alla, men lite utmaning kan vi väl ändå få?
Vi går på universitetet inte grunskolan (för övrigt har jag aldrig haft sånna lätta frågor
(i förhållande till ålder och kurs) som nu)
Boooring.

verkar iallafall bli tentahäng ikväll, jag mår dock lite tjyvens så jag får se vad jag hittar på (har faktiskt en klasskompis som är magsjuk, så jag hoppas det inte är det)
Mammas + klasskompisars kommentar på ovanstående var "men nog vet du ju hur du är, du är bara hypokondriker/sympatisjuk"

Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa visst är de!!! :D

2008-12-04 @ 19:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0