Endurance 70

Efter allt julbakande (dock inte allt för mycket julsmakande) så kände jag att det skulle vara skönt att ta en sväng till IKSU och spinna lite.
Sagt och gjort, kollade upp utbudet för kvällen och insåg att det endast fanns ett pass som passade tidsmässigt. (vi blev klar med knäcken typ 25 minuter innan passet började)
Så det blev ett endurance 70 pass, vilket innebar spinning med pulsen på ca 70% och under en viss tid 80-85% av max. Man fick harva lite mer så att säga, ingen mjölksyra eller känsla av att man tog slut, utan jobbigt behagligt!
En skön avslutning på en dag som jag är väldigt nöjd med, myst med pojkvännen, ätit god pizza (jag åt upp en hel vuxenpizza!) och bakat en massa.
Nu väntar en härlig dusch och lite gott kvällsfika.

Ska även kika vad tv bjuder på ikväll.

En bild på mig och pojkvänne (björnen) från gårdagens inflyttningsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0