Bowling

Jag är med i våran institutions sportutskott, och vi tänkte försöka fixa något att göra denna terminen, så för att göra något som är kul, och inte så dyrt (december är en jävuls-månad!) så bestämde vi oss för att boka ett antal banor på Bowlingcentrum, sagt och gjort, och så satte vi upp lite lappar vid vår institution + att vi informerade klasserna.
Jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig, alltså hur många som skulle komma en torsdag mellan 16 och 17. Vi blev iallafall 16 stycken  (4 banor á 4 personer) så det var jättetrevligt! (och sen skadade det ju inte att jag gjorde min bästa serie någonsin (148 poäng på en serie med 4 strikes)

Det var jättetrevligt att göra något utanför skolan som inte innebar fest eller Idol eller slöhäng bara. Måste göras om
- kanske med discobowling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0