Sjuk.. :(

Har varit på vårdcentralen för att kolla om jag har halsfluss - tyvärr var det inte det. Men läkaren sa att det ju var uppenbart att det var nåt som växte i min hals som inte skulle vara där så jag fick lämna en halsodling som dom skickar iväg. Så ipren, mucoangin/zyx, plenty of water, vila it is. Kasst. Hatar f.ö piller. Såg på iprenförpackningen att man bara får ta 3 st per dag, jag har tagit tre på 12 timmar typ. Hur ska detta gå?

Sköterskan var även noga med att påpeka att jag är en smittspridare (älskar den känslan...) och att jag absolut inte får göra djupa kyssar. Fine, men att känna sig som en smittobärare är inte skönaste känslan.

Helt slut i kroppen efter att ha gått till vårdcentralen (5 min bort) till ica för att köpa satsumas och hit. Inte ätit frukost än (brukar vara en dödssynd att inte göra det för mig men känner ingen hunger.. mycket konstig känsla, händer mig typ aldrig..)

Tre timmar till föreläsning, får se om jag orkar gå på den. Med ipren i kroppen brukar det mesta gå..

(och ja, jag tycker minsann lite synd om mig själv nu - hatar att vara sjuk!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0