Ny vecka - yogamåndag

Då har måndagen nästan passerat. Den har varit en högst vanlig måndag, fortfarande lite trött efter helgen.
Var på yoga idag. Dom hade pass med två instruktörer och en av dom gick runt och hjälpte till och rättade till i de olika positionerna. Var ett jättehärligt pass. Kommer nog ta en vecka med mycket yoga, core och bodybalancepass. Haft lite känningar i halsen, så det kanske är dags för en lugnare vecka.

Hoppas att denna veckan blir så bra den kan bli! Jag tänker iallafall försöka göra det bästa möjliga av dagarna :)
Fick även för mig en sak under yogapasset, får se om jag gör det. Don't want it to backfire.

Nu laddar jag upp med te och äggsmörgåsar inför Svenska hollywoodfruar :)

Kommentarer
Postat av: Mallach

Ooooh nu blev jag nyfiken på vad yogatanken är!:P

2009-09-21 @ 23:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0