Myslördag

Lördagen har varit lugn och avslappnad. Var inte bakis sen fredagen, bara lite trött som man oftast blir då (iallafall jag) oftast sover för lite natten efter en fest. Vaknar för tidigt och kan aldrig somna om :P
Hade planer att fara ner på stan, men var alldeles för trött, gick över och hängde lite med Hanna innan det blev Pizza och Mamma Mia med Milla och Johan. Sedan for jag och tränade med Agnes, ett benpass, verkade ha gett nåt för lite träningsvärk har jag minsann idag (tog det väldigt lugnt eftersom det var dagen efter fest)

På kvällen så bjöd jag Hanna och Agnes på middag, det var mycket trevligt. Sen började vi se film, men den var otextad så vi hade svårt att hänga med, ljudet var inte så bra. Så vi slutade se den (jag småsomnade visst en 15-20 minuter också.. :P) Sedan var tjejerna kvar till efter elva, eller Hanna var kvar längre och det slutade med att hon sov över. Trevligt med sällis liksom, asbra att ha en bäddsoffa med två sängar!

Var iallafal sjukt lugnt och skönt att inte festa igår och vakna trött idag. Idag  blir en pula-på-dag. Håller på att tvätta nu, rummet är redan ganska städat (skönt!) och sen tänkte jag stöd-plugga lite med Hanna, eventuellt en promenad för vädret ser väldigt härligt ut. Ikväll blir det yoga på IKSU.

So far har detta varit den bästa helgen i ume sen jag kom tillbaka efter sommaren.

Kommentarer
Postat av: Mallop

I like it! Låter som en helt perfekt helg :) Vad var det du bjöd på nu igen?

2009-09-27 @ 16:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0