Tillstånd

Mådde riktigt uselt igår. Halsen gjorde riktigt ont och jag hade inte kunnat sova. Så jag spenderade drygt tre timmar på akuten och fick veta att det kan vara halsböld jag har. Men pga att jag var så trött och hungrig och svag så vågade jag inte låta doktorn sticka hål på den för att kolla så det verkligen var en halsböld. Det brast för mig helt enkelt. Så jag blev hemskickad med penicillin och förmaningen att om det inte blivit bättre på 24h skulle jag komma tillbaka och punktera den.

Och nu mår jag faktiskt bättre! det är långt ifrån bra, men jag låter inte som jag har en halv bulle i halsen längre och jag kan faktiskt svälja mycket bättre. Jag har faktiskt kunnat äta chips!! (var så sjuuukt sugen efter dagar av fil/yoghurt)

Jag väntar alltså en dag till innan jag beslutar om jag ska fara tillbaka till akuten. Men so far känns det som det äntligen är på väg åt rätt håll! :) Jag håller tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0