No kräm in the legs

Kom precis från IKSU. Tanken var att springa en timme. Började spring - det var jobbigt, så jag tänkte "men jag springer intervaller istället, då får jag ju vila" Hmpf, det blev ju inte så. Sprang 10 st 30/30 intervaller på 15km/h innan kroppen sa nej det här går inte. Joggade sen 5 min +´12km/h innan kroppen sa GÅ. SÅ då gick jag fem min innan jag bestämde mig för att fasen springa 10 min till, i fjuttiga 8,5 km/h... sen gick det inte mera. Så jag klev av bandet och gick och stretchade mina döda ben istället. Så betyget på NIKE D T får toppbetyg - inte ofta mina ben är utan kräm. Det var alltså inte kondisen som ställde till det utan att benen verkligen inte hade nåt driv framåt. No kräm så att säga.. Yoga imorgon - det är nog precis vad jag behöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0