Mitt i naturen

Idag hr vi haft exkursion från åtta till två. Varit runt på naturreservat och andra områden i naturen och fått en massa information om dom. Det var härligt att vara i naturen, tyvärr inte så ofta jag är det här i Ume. I pite och speciellt hos mamma och pappa är det mycket enklare, naturen är mer "runt knuten". Här är det minst några km till lite större naturområden.
Men jag blev iallafall lite peppad till att besöka naturreservaten lite mera, kanske i höst men helst till våren/sommaren när det är så fint!


Jag håller min redovisning i Umeälvens delta naturreservat

Hängbron i reservatet


                      
Förklarar lite för virriga samhällsplanerare...           ...Nu gick det upp ett ljus : haha!

Man blir ju dock så himla trött när man är ute :P så nu vilar jag lite här hemma, har handlat (massa frukt) och ska läsa en bok som jag börjat med. Ville se favoritprogrammet just nu Biggest Loser, men inget nytt avsnitt gick att finna - tyvärr.. Typ veckans tvhöjdpunkt!

Ikväll blir det studentbio med korrekompisarna Sofia och Ediri. Ska se The Ugly truth, blir nog en alldeles ypperlig torsdagkväll (+ att jag faktiskt är Ledig imorgon - långhelg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0