Måndag

Då var det måndag igen, ny vecka - och denna vecka vill jag bli frisk. Idag känns ungefär som igår. Eller nja. Alltså kroppen känns piggare, huvudet känns piggare, men halsen känns typ som igår. Jag hade hoppats det skulle vara ännu bättre.

Jag är hemma ytterligare en dag från föreläsningar, imorgon har vi tvådagars exkursion som jag insett att jag inte orkar följa med på... så jag kommer nog åka hem till pite med pappa imorgon (ska ändå jobba till helgen - för då måste jag fan vara frisk!) Så jag kommer få en extra uppgift istället.

Jag vill bara bli frisk nu. Jag vill börja träna igen, jag saknar träningen. Jag saknar att hitta på saker med mina vänner. Jag saknar att inte orka saker. Jag känner mig inte som mig själv.

Jag vill bara bli frisk utan att behöva skäras i, tycker inte det är för mycket begärt...

(Jag vill blli frisk så jag kan shoppa träningskläder :D (det har man inget sug för när man inte kan använda dem)
För det ska jag göra, har hittat en massa saker på stadium, men ska kolla in intersport också :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0