Kvällspromenad

Igår efter en låååång dag inomhus av slappade och pizzaätande så begav jag och Frida oss ut på en kvällspromenad runt Nydalasjön. Det var så himla skönt att komma ut och andas frisk luft, få röra på fläsket och få surra med henne! Det tog ungefär 100 minuter att gå runt sjön, så det var ingen riktig PW men det var gott för själen :)

Vi träffas lite för sällan jag och Frida nu när hon bytt program. Men hon verkar trivas jättebra på idrottslärarprogrammet, så jag är glad för hennes skull. Hade nog passat mig rätt bra det där också, leka en massa, träna en massa och läsa mycket intressanta saker.

Vi hade grymt tur på promenaden, precis när vi kom fram till cyklarna började det regna, så vi slapp det under promenaden! Jag hade klätt mig nästan perfekt, lite kall om låren men annars perfekt!

Vi mötte även en liten svart pudel två gånger på promenaden som vi försökte locka på (den hade halsband och allt på sig) men den ville inte komma, så jag polisanmälde hunden att vi hade sett den där ifall någon saknar den (vilket någon borde göra..)

Nu har veckan börjat, den 8e veckan på terminen, galet galet så fort tiden går. Och snart ska jag träningsdejta med Agnes på IKSU, löpning och lite gym. Får se hur smockat det kommer vara på gymmet - måndag kväll (mycket ångest som ska tränas bort, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0