Gomiddag + "hotellfrulle"

Igårkväll var det verkligen en lördagsmiddag som serverades i det Lindbergska hemmet. En sån där lördagsmiddag som jag som student inte skulle göra (mest för att jag inte har en matberedare faktiskt). Jag pratar om grillat med sallad och (trumvirvel) potatisgratäng. Fy sjutton så gott det var! Åt två köttbitar, massa sallad och potatisgratängen såklart!


Efter det så avnjöt vi chokladmousse med riven choklad på - MYCKET gott :) Jag åt lite chips också, men blev less min lilla skål och lämnade.



Sen började söndagen tidigt. Vaknade kvart över åtta - trodde i min enfald att mobilen förstått att vi skulle ställa tillbaka klockan en timme. Så jag vaknade ju kvart över sju. Jag behöver verkligen inte vintertid, ge mig sommartid två gånger om året så jag kan sova på morgonen och vara vaken på kvällen! Tack :)

Blev hotellfrulle, mjukt Njuta-bröd (äter alltid hårt annars) med ägg och kaviar och en liten skål med keso+fil och banan mini-fras och sylt. Myckt gott, nu klarar jag mig till lunch!

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Jag dööööör så gott det ser ut!

Lyllos dig som äta....

Har mitt tredje möte idag, så håll tummarna för mig!



Kram, kram

2009-10-26 @ 10:10:25
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0