Gårdagens fest

Igår blev det fest, och det var en riktigt, riktigt kul kväll!
For först till Milla och åt och gjorde mig iordning, sedan hade vi för-förfest där och Johan kom. Vi drack och lyssnade på musik innan vi cyklade iväg till förfesten. Var ganska lite folk där till en början men sen kom det fler folk. Mycket blandat folk.

                 

Jag fick lite oväntat, men trevligt, telefonsamtal där jag fick höra väldigt snälla saker. Jag träffade även en person som jag inte trodde jag skulle träffa och hade en väldigt trevlig konversation. Fick även höra nästan samma sak av denna personen som av personen i telefon. Som såklart gjorde mig väldigt glad :) Aldrig fel att höra snälla saker.

Sedan begav några av oss till epuben där vi dansade hela kvällen (hade smart nog valt converse istället för klackar = mycket bra val) innan vi for på efterfest (även om vägen dit tog typ en halvtimme istället för 5 minuter för att Några var väldigt fulla - inte jag, jag förevigade bara det hela på kameran och skrattade så jag nästan inte kunde andas)

Vi kom till efterfesten och fick piroger innan vi följde kära Milla hem. Sedan blev det hemgång även för mig, lite nattamat och sen sängen.
Tyvärr vaknade jag efter endast 4 h :( så idag har jag varit lite sömning. Blev slappning hemma innan pizzalunch med Milla och Johan och film och musiklyssnande och mera slappande.

Nu ska jag nog fortsätta slappa, sugen på en promenad men det kommer nog inte bli av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0