At work

Nu sitter jag på jobbet, det är ganska lugnt i lokalen. Skönt. Vill inte stressa eller så.
Känner mig utvilad och gode pigg.
Har sovit gott inatt.
Men ibland blir jag så pärskans irriterad på mig själv som ska hålla på att fundera så mycket.
Egentligen inget att lägga ner tid och kraft på - jag Är ju såhär. Jag ältar, och stöter och blöter allt.

Fick iallafall veta en del saker som kändes ganska bra igår, även om det inte gör nån skillnad. Men det innebär nog att vissa saker påverkar andra precis som det påverkar mig. Skönt på ett sätt att få det bekräftat.

Ikväll blir det middagsmys och film med syrran och hennes kille. Ska bli jättekul att se hans nya hus! (galet för övrigt att min lillasysters kille har ett hus)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0