Klagomål på uppdateringar

Jag har varit dålig med uppdateringar, vet inte riktigt varför. Livet har inte varit mindre innehållsrikt än det brukar. men jag tror att våren kan ha med saken att göra. Vackert väder = mindre datasittande.
Dessutom har jag svårare att koncentrera mig nu, mycket av tankarna går mot den
stundande sommaren och allt kul som kommer ske.
Men jag försöker verkligen njuta av tiden som är kvar i Umeå (därav mindre uppdateringar).
Dagarna är fyllda av promenader i solen, löpning utomhus (jippi!), umgänge med vänner, grillkvällar, utekvällar, filmkvällar, ja allt sånt där som gör att livet är lite roligare på våren än på vintern.
Alla är så mycket gladare nu, man behöver inte bylsa på sig med massa kläder etc. 
Livet är rätt bra :)

Vi har precis börjat en ny kurs, så nu ska jag lära mig massor om migration, mycket spännande.
Speciellt med tanke på att jag även har släkt som emigrerat till det förlovade landet down under,
och att jag faktiskt har sådana tankar själv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå, vad är det för dumheter. Vadå emigrera!!!!

2009-05-06 @ 14:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0