Hooked on..

... löpning!
Ja, på bara några månader har jag gått från att vara en person som inte ansåg att löpning var något för mig,
att jag aldrig skulle kunna springa fort, till att vara en person som bara vill ut och springa.
Jag tittar på IKSU:s utbud men lockas inte så mycket av det. Jag vill bara ut och springa :D
Idag ville jag ut och springa, men har planerat att springa intervaller imorgon så jag tror inte det är någon bra idé.

Jag har några mål med löpningen, scary att skriva ut dom, men jag tror det kan vara bra som motivationskälla:
Mål 1, springa 5 km på under 25 minuter
 Mål 2, springa milen på mellan 50-55min
                                            Mål 3, springa en halvmara (utan att stanna, men utan tidspress)

Helst av allt klarar jag av detta i sommar, hihi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0