Gårdagen

Igår hände det saker nästa hela tiden.
Började dagen med lite plugg innan jag stack till IKSU och körde lite mag-rygg-träning med övningar jag hittat i en tidning jag lånat av Frida.
Sedan var jag på funktionell träning - jobbigt för benen.
Kom hem åt lunch och slöade nån timme.
Sedan var det dags för brännbollsträning, det gick sådär, har tydligen tappat förmågan att träffa bolljäveln :P
Efter det for jag hem, gjorde mig iordning för kvällen då det var dags för Popquiz på puben i stan.
Det var asmycket folk, vi svängde förbi TC för att säga hej till en klasskompis pojkvän men sen gick vi tillbaka till pipes.
Vi vann tyvärr inte quizet men det var trevligt  ändå:)
Vid 22 började några av oss bege oss hemmåt.

Har även styrt upp en löpardejt med Anna (i min klass som sprang milen på 45 minuter) imorgon,
 jag är typ nervös redan. Haha!
Det kommer inte bli en söndagspromenad i parken alltså!
Hon sprang alltså snabbare än mig dubbelt så länge, phu!
Blir mycket vila idag så benen iallafall är pigga så jag kan ge allt imorgon!
Bara sätta igång envisheten nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0