Twilightserien

Nu är jag inne på (och har läst 60%) av fjärde och sista boken i Twilightserien.
Fick bok nummer ett förra fredagen, men har inte läst något i helgen, så jag har typ läst ut fyra böcker
(ja, den fjärde boken blir utläst ikväll) på en vecka.
Well done när man egentligen borde läsa kurslitteratur. Haha!
Men jag skyndar mig att läsa så jag itne ska ha något att längta till - så det enda jag kan läsa är kursböckerna.
(försöker motivera det här..)

Jag älskar att få försvinna in i en värld som inte är sann
(speciellt när den inbegriper Robert Pattison.. ja, jag verkar ha blivit 14 igen.. haha)
Tror jag ska borsta tänderna och krypa till kojs faktiskt. Är så skönt att somna i vettig tid
(ska ju dock ligga och läsa ett tag) för då vaknar jag av mig själv vid halv åtta-snåret oftast :) Mycket bra tid.
Gillar att ha tid på morgonen, läsa lite, se lite tv. Bara mojsa på liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0